要考試啦..點算啊..好驚文學啊.........><!!!!
最近....
唔知做咩...
呆呆的...
真令人討厭...
突然..想念你..
你會在那..???
加油吧..比賽那天..一定要過到135cm...加油....
記得..信心就是成功...
死心就是失敗.........