今日上堂好悶啊....都聽唔明d miss講咩....去完飛鷹番黎之後好似有代溝甘...唉...好掛住教官 好掛
住f1f d人啊...佢地tomorrow出營la...我一定要去睇佢地有幾型...哈...
放學去禮堂試鐘....就黎吓死私啦........過幾日就係英文日啦...哈..我有參加比賽啊....!!!