今日三人籃球比賽..超搞野lo..比個波撞親...我又成日a波...好瘀啊...叫佢地讓我地一球....都唔駛讓
得甘出面瓜...我知我今日打得唔好...因為狀態不皆....但願明天會更好...哈...!!
明日要spelling bee比賽...好緊張...希望唔係好差啦....仲有12:00點對中2毅...各位對友..加油吧..!!