今日測數學啊....超難lo...d證明題都唔識....唔方合格.....唉...成績一日比一日退步...怎樣挽回之前
的錯失呢..!?下午放學之後練步操...我地激嬲左佢..so我地步操廿幾分鐘未停過..佢都傻+...甘步法腳都斷la...哼...
跟住射陣籃走人.....!!!
三人籃球:其實我地可能入到..不過要努力d甘解姐...哈..!!