| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 10 日 星期日  |
| 2009-05-10 | 分類: 未分類 | 今日係學校ge開放日...
番去幫手...
又累又熱....
又要表演.....
超樣衰lo...
林尾叫下叫下走音...
我前面戈幾個笑得超大聲lo...
好瘀ah,,,,
再睇表演..
so good le...!!
再同婷婷傾計...
好開心...
距離拉近了...
呵呵..!!!
但係...
你都係唔好知甘多..
甘樣..
或許會開心d...!!
| |
|
|
eYF 於 2009-05-11 10:02 PM 發表:
cOmM2Nt
|
|
|
TENG5 於 2009-05-11 09:55 PM 發表:
我知一半唔知一半都唔會開心 你明唔明牙?!
|
網主回覆
唔好甘la...
我都唔想...
甘真係唔得...
況且我可能咩都5知le..
開心d la..
我唔想見到你甘...!! Posted at 2009-05-11 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ChaN 於 2009-05-11 09:46 PM 發表:
ME2 la CM
|
網主回覆
點知啊呀!? Posted at 2009-05-11 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唉唉唉~~走音的3柴~~!!! 快d~開下音la~~ 跟住la~~d r m f s l t d'~~ 55~~very good
|
網主回覆
我都唔想+...
係林尾先出醜..
真樣衰.. Posted at 2009-05-11 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好再講.... Posted at 2009-05-11 10:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|