| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
| 2009-05-12 | 分類: 未分類 | 朝早感恩際...
好悶lo....
番屋企玩機...
下午慶祝校慶..
好曬ah...頂.....
番課室食野,..
都冇咩野食..
但係都食得好飽..
放學...
咋咋林番屋企換3出服務...
但係冇得睇你地打波...
唔仔啊..!!!(敏琪..婷婷:點解你唔係到)
戈個服務好好玩ah...
好似係到玩火甘...哈..!?
九點幾走人....
去食野...
bk hm.....!!!
侮一分鐘也很想念你....
你會在那.......
| |
|
|
你真係比我講中lo.. 某人咩咩比你你就咩咩返佢.. 而我地........... 唉...玩晒la!!
|
|
|
TENG5 於 2009-05-14 08:56 AM 發表:
我無報咪無打LOR~哈
|
網主回覆
甘點解唔報...!!
-.-" Posted at 2009-05-14 01:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
5~有幾好玩呀? 你尋日過馬路戈陣好樣衰呀~!!!!!!
|
網主回覆
有幾樣衰啊...
唔好再講..
其實...
我都知好樣衰..!!
哈... Posted at 2009-05-14 01:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Weng_I 於 2009-05-13 03:46 PM 發表:
cmcm'
|
|
|
xpce 於 2009-05-13 03:13 PM 發表:
打波TENG2 都5系到`
|
|
|
ChaN 於 2009-05-12 10:57 PM 發表:
做咩5打今朝盛記野 你爆好笑lor
|
|