今日上堂測驗...
出貓...
同人對卷...
比Amy捉到...
不過冇講明係邊個...
下午叫全班寫成諾書...
amy..你都算好la..
唔捉我地....
但係..
我諗...應該會有下次...
算la...係到講聲:sorry...
不過..係份卷難先出貓姐..
如果唔係都唔會la..
係米...!?