不懂得怎麼去愛你...
F1R
暱稱: IVY
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-10-10
2009-09-27
2009-09-18
2009-09-12
2009-09-06
文章分類
全部 (106)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 106
留言總數: 512
今日人氣: 11
累積人氣: 3650
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


         2009-05-28 分類: 未分類

今日十點幾起身...

諗住溫習,...

點知走左去玩電腦...

激死我la...

下午又諗住出去溫習..

去台m....

點知又太嘈la...

又唔明d英文講咩....

都係得個吉...

唉....(想點,真係想我唔合格)...

跟住去寶2hm溫一陣...

又係到玩....

再番hm...

溫習....

我諗今日有排都唔使訓...

因為要開車去美國....

哈,,,,






訪客留言 (返回 F1R 的日誌)


kelvin442000 於 2010-05-09 12:00 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SutIeng123 於 2009-05-29 01:23 PM 發表:
加油拉^^
生日快樂^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yokosonia 於 2009-05-29 01:05 PM 發表:
你打戈戈cm'
毛非都係想人同你講一聲'
[ 生日大快樂 ] 姐'
吾洗甘婉轉ge'
cmcm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TENG5 於 2009-05-29 05:13 AM 發表:
你都會唔識??!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔係超人...
當然會唔識la....
Posted at 2009-05-29 12:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



EdMe20 於 2009-05-28 11:29 PM 發表:
cmcm '
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan421950 於 2009-05-28 11:10 PM 發表:
開車去美國= =.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan421950 於 2009-05-28 11:10 PM 發表:
你做乜自己cm比自己呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔得咩...!!
哈...
Posted at 2009-05-29 12:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



F1R 於 2009-05-28 07:01 PM 發表:
考文學同物理..
最難戈2科..
考完就得+啦...
加油la..
聽日應該會好lucky瓜...
因為...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]