朝早考地理...
基本上係識曬...^^
再考德育...
老作..
唔夠時間...
放學...去食野...
番hm..訓覺
下午..比人叫左出去幫佢地溫習...
激死左...(maths我都好驚..生物都係..)
4點幾番hm係到hea...
hea到7點溫習...
溫到2+...
基本上溫唔入老...(唔知點解..考試都可以甘輕鬆..)
今晚大慨都要捱夜...
辛苦了...