| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 20 日 星期一  |
| 2009-07-20 | 分類: 未分類 | 聽日係最後一場比賽la...
我地要加油ah..
嬴埋就有季軍+la...
我會出盡全力去打嬴le場比賽....
我要證明我係得ge...!!
聽日6:15
塔石...
記得黎睇...!!^^
| |
|
|
TENG5 於 2009-07-21 10:23 AM 發表:
加油!!^^我信你地得GE! 攞個季軍返黎俾我睇牙!
|
網主回覆
55...
我應承你...
我死都會攞個季軍返黎...!!! Posted at 2009-07-21 12:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我地聽日要加油ar.... 我地一齊努力la....
|
網主回覆
55...
不過係比賽之前...
你一定要整火我wo....!!! Posted at 2009-07-21 12:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-20 11:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-20 11:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-20 11:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-20 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|