今日上math堂好乖丫...冇串miss la..不過好唔慣..
上佢成堂成堂做功課..哈哈
放左學..比謝(文)安琪留堂補綜人...全部系到抄答案...哈哈..
miss唔系到....呵呵~
By:MiLk