| FALCONXD |
|
暱稱: falconchan 性別: 男 國家: 澳門 地區: 花地瑪堂區 |
| MORE... |
|
2010 年 9 月 14 日 星期二  |
| *V* |
分類: 未分類 |
前幾日同BANA去買書
約2:30到台m等
戈時超大雨 同去到吾知咩站撘17A去街景
去到差吾多一半
有幾個外國人上佐黎
之後班外國人問我野
我又吾知佢地講咩 都ON9
我之係個初中生 吾識吟都英文
超無奈
之後有個阿伯係到撘嗲
個阿伯超勁 D英文la|a聲
到佐佳景BANA話入去睇下有冇熟人
睇完又話打震機先
食佐我60蚊
玩完 行去坑水美買書
之後吳俊裕打比我問我係BIN
係水坑美
佢話佢都係水坑美
叫我上去信達最高戈層找佢
比人水佐好多次
走la去到巴士站
又見到bana
之後就一齊走
記得留CM
|
|
|
Mksi 於 2010-09-17 12:22 AM 發表:
CM呀-3-
|
|
|
Alfred 於 2010-09-15 03:30 PM 發表:
拿.唔係水你,係因為你易水kaka,見到你之後,成個ON9仔係到拎住把姐插我屎忽LO,你條PK,唔信問下RAIN LA-_-
|
|
|
wong97 於 2010-09-15 01:34 PM 發表:
=.=
|
|
|