第 3 日冇訓。。。。。。
New record !!!!!!
目標係考完 Econ 先訓
今早返去王記借 econ 1 , 2
特別鳴謝 : 莊詩 小朋友
[[[[[[[ 攞到 C , 請你食飯 ]]]]]]]
俾一個"杏加橙"放左我飛機!
連影都冇 ``````好嬲 !
仲有半本 econ 就算係 go through 左 1 次
可以做 pastpaper
好想" D " 到 lor
我應承左 Elthord
努力!
我要高分過 T.K !
用僅有的熱心去頂住周公的誘惑!