| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
中秋快樂' !! 
|
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
床頭有1個小熊布偶`你是那個布偶就好了-v-`
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
金日中秋,,
你地食左月餅未? ??
金日你地點過呢 !?
唉,,我好悶啊..
好悶啊..
好悶啊..
好悶啊..
好悶啊..
好悶啊..
悶..努力工作,
c敏:::生日快樂 !!
|
|
CoMM3nT Plz`` [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   
|      
*- 友 + 情 ` = { 朋友 } x)
網主回覆
O,,THANK -.- Posted at 2008-09-24 09:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THANK,,
雖然過左好耐
但,,
Posted at 2008-09-23 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|