♥  i ♥ 
♥ l♡ve
♣ MY
♣ FRiEnD
>333<
 
[ ] ; ; XDD`
 
SMilE !! :) 
!.`v3v`
                                
 

快樂肥皂開了嗎
帶給歡笑
帶給快樂
一起歡笑

{♥}小畫板{♥}
FD_520
暱稱: i'M♥SzE`
性別: 女
國家: 香港
多多doll
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-04-03
唱好SING.CON.
小朋_{QooZa}更新了
單身情人節
有無本事攞100分先
好友名單
LOUIS*
YOYO*
LITTLE*
WENCHI*
KAM*
CSY*
FIONA*
PHILIP*
KWOKPIK*
PAOER*
YANNIE*
NGCHUNYIN *
YUIN*
HOBE*
YING*
MAMA*
FELI*
JILL*
LAI*
MNIKI*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 史史史漫遊

  2008 年 11 月 1 日  星期六    驟雨 
.  .    .  .  .  .    .  .  .    .  .  .    .  .  .    . 
1`-v-`
♥  ♥        ♥  ♥       ♥  ♥       ♥  ♥        ♥  ♥       ♥  ♥       
!
♥                         ♥

 

mtr站等.->鑽石山

有人遲到比罰請飲野 -  -

到了,,出左mtr,兜左好耐先到

***************************************

原來果到好大大大大大..

原來志蓮係係南蓮隔離(我地去既係南蓮)

一去到門口,,我見到老師啊,,[小學的]

佢同佢老公一齊喔..

佢認唔出我咯

佢講d野好好笑嫁..

佢講過某同學[口水多過海水]

又認為掃地唔需要企起身

仲認為6b班,,雖然平時好8厭,但考試果陣個個都好認真...

then,,落雨,,好彩有遮姐..

我地走完了正個園..

準備走果陣見到有小食店

mandy請我地食面* ^口^

食完去左志蓮行行..

見到班上3個男生

即刻跑開,,躲起來 =            = "

佢地走左,,我地周圍行下,,拜下d**..

無幾耐,,我地都走lu..

 

 
 

CoMM3nT Plz``      [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
*-  +  ` =  {   x)  
 
 
 





訪客留言 (返回 FD_520 的日誌)


sWeEtsUeT915 於 2008-11-08 09:16 PM 發表:
 c0mmenT`;D
回我*3*'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝謝 -
OK -
: ) -
Posted at 2008-11-09 05:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuin0727 於 2008-11-08 01:12 PM 發表:
``再壹次路過               =]]
 
                               *+C0m.M3n+"}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝了' -
>3333< -
要經常路過喔!! -
呵呵 ^0^ -
Posted at 2008-11-09 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candy2004200 於 2008-11-08 09:25 AM 發表:
c0mment']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝了' -
-V-  KAKA'-
Posted at 2008-11-09 05:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fozen 於 2008-11-06 10:38 PM 發表:
 c0mmenT'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THANK YOU
YOYO=V=
Posted at 2008-11-07 09:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuin0727 於 2008-11-06 08:45 PM 發表:
``路過:::
          *+C0m.M3n+"}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THANK YOU
路過:::的
          *+COMMENT"}
=D
Posted at 2008-11-07 09:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



grey_horizon 於 2008-11-05 05:04 PM 發表:
小P孩
不要整天到處亂逛喔:-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知道了,,大P孩  ! :p

 
Posted at 2008-11-05 06:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



膠貓 於 2008-11-03 07:16 PM 發表:
邊3個@@!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

似乎你對我們班的男生好有興趣喎
呵 .. 呵 ...   呵       ... ......
Posted at 2008-11-04 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]