| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
史史史漫遊 
|
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
床頭有1個小熊布偶`你是那個布偶就好了-v-`
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
mtr站等.->鑽石山
有人遲到比罰請飲野 - -
到了,,出左mtr,兜左好耐先到
***************************************
原來果到好大大大大大..
原來志蓮係係南蓮隔離(我地去既係南蓮)
一去到門口,,我見到蕉老師啊,,[小學的]
佢同佢老公一齊喔..
佢認唔出我咯
佢講d野好好笑嫁..
佢講過某同學[口水多過海水]
又認為掃地唔需要企起身
仲認為6b班,,雖然平時好8厭,但考試果陣個個都好認真...
then,,落雨 ,,好彩有遮姐..
我地走完了正個園..
準備走果陣見到有小食店
mandy請我地食面* ^口^
食完去左志蓮行行..
見到班上3個男生
即刻跑開,,躲起來 = = "
佢地走左,,我地周圍行下,,拜下d**..
無幾耐,,我地都走lu..
|
|
CoMM3nT Plz`` [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   
|      
*- 友 + 情 ` = { 朋友 } x)
網主回覆
謝謝 -
OK -
: ) - Posted at 2008-11-09 05:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝了' -
>3333< -
要經常路過喔!! -
呵呵 ^0^ - Posted at 2008-11-09 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝了' -
-V- KAKA'- Posted at 2008-11-09 05:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fozen 於 2008-11-06 10:38 PM 發表:
|
網主回覆
THANK YOU
YOYO=V= Posted at 2008-11-07 09:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THANK YOU
路過:::的
*+COMMENT"}
=D Posted at 2008-11-07 09:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
知道了,,大P孩 ! :p
Posted at 2008-11-05 06:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
膠貓 於 2008-11-03 07:16 PM 發表:
邊3個@@!?
|
網主回覆
似乎你對我們班的男生好有興趣喎
呵 .. 呵 ... 呵 ... ...... Posted at 2008-11-04 08:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|