| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
嘉道理農場記 
|
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
床頭有1個小熊布偶`你是那個布偶就好了-v-`
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
今日考完c了
但放下考c的事暫且不說吧
考完c,回家吃飯
之後返學校
有活動啊..
參觀嘉道理農場;;呵呵
d動物太迷人,,也太可愛了..
但有d臭臭 - -"
我地睇左好多動物呀..
有不同種類的..
哺乳類,二棲類,昆蟲類,魚類,鳥類....全都有
有好多嫁.. >v<
數都數唔哂咯
最可愛既係驢仔,貓頭鷹,,,
驢仔生得好似馬哦..
貓頭鷹細細的,,很可愛..
下次有相就比大家睇下啦..
|
|
CoMM3nT Plz`` [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   
|      
*- 友 + 情 ` = { 朋友 } x)
網主回覆
多謝,
好可愛既CM仔啊,呵
放心,,我實會回嫁..^^ Posted at 2008-12-01 05:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you,,
我等左好耐的comment啊..  Posted at 2008-12-01 05:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係啊,,依家我地考完lu
放心,,實回..  Posted at 2008-12-01 05:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
nty 於 2008-11-27 07:52 PM 發表:
MAMA!! HAPPY BIRTHDAY^^
|
網主回覆
多謝媽媽,,我好開心啊
飛吻 >333<
嘻嘻 Posted at 2008-12-01 05:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|