柚的一篇:
今日我問我牙哥,,:你畢業有冇喊?
佢話:我冇喊
我話:我吾知會吾會喊呢..我呢幾日都冇喊
佢話:因為你冇回憶..你d好朋友全部同你一間
-------------------------------------------------------------
我諗諗下..又真系..
我最fd既朋友都同我一間
不過我畢業一家會喊T口T
大家吾好笑我xD