〝My Blog;+________________________+
流水不因石而阻 友誼不因遠而疏=)

GotMy Cursor @ 123Cursors.com

 

FINNH
暱稱: ♥傻婆♥
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-02-08
原來是場空
去或留???
2009-12-19
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
2008 年 11 月 11 日  星期二   寒冷


考試考屎人 呆滯 分類: 未分類

唉,琴日考左中文同化學,

中文一定合格啦,化學就..應該都有五十分ge.

今日考數學同生物,

最唔識ge兩科,

數學琴日去溫習溫左成六個鐘都係唔識.

唉,數學應該有五十分掛,

跟住就係生物啦,

琴晚訓左覺,無溫到,

淨係睇左測驗卷,

唉,呢科五十分都唔知有冇.

聽日就英文一科,

唉,學校考完試,仲有個會計,

都應該無咩可能考到ga啦,

努力對我來說,結果還是一樣!

發表時間:2008-11-11 12:46 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 FINNH 的日誌)


carrie4242 於 2008-12-01 12:55 PM 發表:
c0mment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaNlOvEoo 於 2008-11-29 12:59 PM 發表:
cOmm3nT*`♥  
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaNlOvEoo 於 2008-11-29 12:59 PM 發表:
cOmm3nT*`♥  
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaNlOvEoo 於 2008-11-29 12:59 PM 發表:
cOmm3nT*`♥  
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaNlOvEoo 於 2008-11-29 12:59 PM 發表:
cOmm3nT*`♥  
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YaNlOvEoo 於 2008-11-29 12:59 PM 發表:
cOmm3nT*`♥  
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DiVeL 於 2008-11-12 06:09 PM 發表:
留個cm俾大芬先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]