318**
成晚冇訓過...唉..好多野諗﹏我好想好似有d人頭腦簡單就好,,,吾洗諗咁多野*但我掛住玩電腦..12點幾去老公home坐左陣..1點幾先返工,,,今日d時間都ok快,,因為我洗左幾客咋**唉...仲以為出糧會是好開心的日子...點知吾係...3個度sd左信息叫我交5百幾蚊..唉,,,吾開心吾開心丫**吾打啦*!s0r丫,,老公又發你脾四*
老公你刀要快d好返&快d搵野做~我地要努力的做野丫...搵多d錢*養我丫(哈哈..吾知醜的我_)!!* ---chan+琪由聽日開始吾再遲到&私休*知道未*??
知道了* 哈哈...傻左!自問自答=]
|