今日上堂勁眼訓... 差唔多可以堂堂都訓到 上英文堂係到訓下醒下 幾驚條友又問我呀 家政堂訓訓下個時 carman冇啦啦係到叫葉芷嫣 整到我醒左... 咁衰架 之後去左佢地個到坐... 係到傾計幾開心 放學個草莓紅日日都咁遲黎 整到我咁遲先走 so佢地又去左打機 我就一出去就打比老婆 幾驚佢又嬲 好彩今日冇事姐