今日好無聊... 番到去冇野做 到小息先知要做中文 點做得到呀 唔做算...咁多金牌 默書,100分 不過平均分得7.275 第二次0分...頂 人文勁無聊 佢今日又頂低能 英文堂黎左個唔識教書既老師黎 不過如果佢做補習都ok 因為佢過黎都算教得唔錯 放學今日冇野做 番到去過左一陣老婆自己add我 終於冇事 好開心呀...呵呵