今朝又凍d啦... 救命-.-'' 一番到學校就上課室... 聽日都唔知點算 要出去企 數學仲教咩十字相乘 好難咩... act冇野做 小息係課室做功課 好彩做得曬 中文測驗... 根本都唔識 點做姐 科學林sir比人玩到死 勁好笑囉 最後英文個老師好白痴呀... 明係上去傾計都理唔到喎 肥歐係到死火... 個miss勁大反應 驚死死人咁 放學去買野比呀妹幫我整頸巾^^