今朝好凍呀... 有好多人冇番學 老野,肥歐,呀妹.淫妹都冇 嘩...我都想唔番呢 pe堂d人傻傻地 個個都一齊唔帶衫落去上堂 上完之後好暖...正 科學堂好玩^^狂傾計 林sir同曾少係到玩野 勁白痴 英文堂勁嘈... 上去坐左呀妹個位傾計 中文匯報 話肥歐冇帶野 勁狗囉 放學去左屯市又行... 之後去左食甜品 食完走曬