呀妹生日快樂呀^^ 今日番到去又係做功課 ace哥又唔鬼番喎 數學堂全堂係到做剪報 人文好悶... 兩堂係到對野 白痴既 之後堂堂都係咁無聊 lunch同佢地食完之後呀妹早退番屋企 其實佢唔番咪唔番 你地迫佢都冇用架... 比d自由嘛 係咪先^^ 中文堂明明好好玩 之後係到聽聆聽 悶死人啦 放學睇左場班藍 羸4c輸3e 得亞軍 番去剪髮-.-'' 剪完番屋企