今日番到學校門口見到呀妹... 同佢一齊去攞書 上到去冇野做 行下行下就上堂 有人黎影相 條友又影我相 又影又錄 咁鬼煩 佢仲要好似只係影過我喎 又過黎話我做錯 咁串...去死啦 act冇帶畫 比佢話左一陣之後仲要企 好彩企過時都係到傾計 唔係等悶死 最後兩堂英文真係好辛苦 真係唔想再比明仔教 佢教咁耐堂堂都想訓教 不過又唔可以訓得咁明顯 坐係到訓下訓下 救命呀 放學係圖書館坐左一陣 去左m記食雪糕 食完走人