今日好鬼唔開心呀 數學堂係到做功課 科學又係到吹水 音樂未做完喎 星期三唔交0分 之後睇到名次 唉...真係好差 所以成日都好唔開心 最後兩堂miss梁冇番 小明黎上堂 又整到我勁眼訓 放學去打機 以後都唔去個到打 d機廢到死 點玩姐