今日10點幾起左身 係張床到訓到11點先起身 之後家姐打黎叫我12:15去mos burger 之後我成12:30先到 去到neway 一開始話唱到4點 之後我地自己出多個人錢 唱到8點 不過我到6:45就走左 走左之後電鑽先同我講番冇食蛋糕... 嗚...唔開心呀 超,最衰要咁早走