今朝七點起身 整到8點出門口 去到屯市話兩個兩個咁賣 去置樂賣 我同so都冇咩賣既 佢賣左17$ 我就賣左3$...xd 之後老野黎左 佢賣左4$呀! 激氣... 賣完之後第一次佢唔收 之後食野 等到12點再去過 咁佢就冇得唔收啦 根住去唱k 一開始唱到差d想嘔 好彩之後冇野姐 一開始老野走 之後miko又走 到7點幾carman同奶媽都走埋 得番6個人 食完野去坐 咁就好無聊咁過左 最後又要送佢地番屋企... 番到黎都成點