今日好遲番到去 番到去見到好多人 今日傻左 咩野都冇帶囉 唔記得汁番d野 數學堂係到呆 人文又冇帶工作紙 冇得改 週會唱歌... ace哥又話一齊唱 最後得番我同莊莊 莊莊係咁玩野 狂走音... 中史呀sir冇番 肥豬黎教數 好眼訓 唔得閒聽書 英文又係到出貓 冇寫中文囉 咁又要默中文喎 所以潘潘幫我 係咁講中文出黎 最後兩堂肥婆冇番 係到作文 狂玩野 今次我覺得做得好好 放學等完佢地默書 就出左屯市 上左吉頂傾計 傾到差唔多走左