今日呢就好無聊拉..因為呢冇出過街/口\..
一係傾電一係訓教.
五知點解好想番學.
可能掛住d friendz:$
唉...
無聊的日子何時才過去呢..:@!?
b.when u alwayz call me, find me.
i will be happy because i know u love me.
qz.我番尼拉:o.好耐冇打過勒T____T.遺忘左qz依樣野.
唉.好悶阿.有冇仄q___q.
恭喜發財:p.有冇利是收阿:$~
老公老公a3a.我愛你阿(k)(k)!
♥22dayz!
五準你走咖(L);!
A_____A.今日放學有仄請食野:-D. 鐘意食野既我.梗係五客氣NA. 近排做左乖乖囡:-p. 其實刀五知溫左有冇半粒鐘,, 好耐冇打qz na:-O. 五得閒嘛:p. 考緊試既朋友.希望你突飛猛進na. 睇下我幾好仄ava. 俾個叻我先A____A.
OHOHOH.
悶4NA:(:(:(
-U-.NOTHING TO SAY
B-).
留CM AH P KAI:(:(:(
呼呼呼呼;; 唉-X-!搞左幾日終於五再煩我.
-X-!發覺冇人煩.仲悶阿
我要搵人陪q____q`
HEHEHEHEHE:D
今日番左去跳舞:-*
D野刀練得七七八八咖NA.
搵人陪通A,A
意ADD FB:Popoz Poz
MSN刀得A,A:[email protected].
UM.食野先.
係甘.掰(K)