|
|
| 逗完利是番黎啦!!! |
分類: 未分類 |
終於番到黎啦,
有電腦用啦T^T
雖然大陸間屋好大,
不過都係中意香港多d
分享下係大陸既事先~
我地係年廿九定三十先番去
番到去爸媽係到執屋
我同細佬係到蛇王-0-
夜晚去到伯伯到食飯,
食完比人捉左去剪頭髮(而家又長番-0-)
最中意係初一啦
一日逗左六百幾蚊人仔(正呀!!)
呀爸兄弟多,
拜年行到腳仔軟T^T
年初二同四都有唔錯收穫...呵呵呵....
今年係我逗得最多既一年
雖然係大陸收錢收得好開心,
但係,係大陸好鬼悶
悶到死,一日到黑睇住部電視
D劇又悶到死,
所以今日就吹呀媽番黎
天氣好凍
打住咁多先,....
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 51 | »
|
|