開心了 我老婆ON QOOZA 我都安樂D 嘻.
老婆包......我好想念你............如果沒有了你. 等於在這個世界上沒有意思.........人地就話女死女還在 下個更可愛姐.....但係我唔係咁諗....我覺得 愛一個人話就話好易....其實係好難的...我唔知點解. 一打比你唔聽..............個心好唔舒服...............好不安 .............好怕你會出事...........我好怕會失去你..................但.......你應承過我唔會..........我個心都會好小小
昨日,我同呀達出左觀塘搵大佬,跟住係到坐低食飯,我就叫左杯野飲,等佢地食完飯,我地去機鋪打機,跟住交左3個6比我呀公,之後就去大排檔飲酒-3- 飲左3杯見底,wing wing地-3-
今日勁正 出左東涌玩 識左勁多人 緊住大把野玩 玩完就番屋企啦-_-v
今日勁開心 我地上電腦堂果陣 我同彰彰飛去洗手間食煙-_- 二樓洗手間鎖左既 我地係下面個洞入-_- 好辛苦先入到去啦-3- 跟住番到去 呀sir問我去邊 我就話爆石 佢話我有煙味 ..我就答左番學果陣食既 仲要老豆老母比-v- 放左學啦 無野做 就跟左彰彰同老豆玩 去左人地屋企後樓梯 賭錢-_- 我就係咁輸-_-跟住唔玩 之前打波 之後番左屋企lu~