今日冇咩事發生...
只係m記食野....
係街玩左都幾耐..
之後我地番左學校..
右要做領袖生既野啦>3<
都唔知要做幾耐.......
再做.....我就快死啦..
番到課室..玩左一陣...比miss打左我頭一下>3<
(死仔..你同我坐番好呀>3<..一係就坐後面)
車....我一點都唔怕佢>3<
今日就打住咁多啦^^