- -星期一...我呀head要走啦
有d唔捨得time- -
雖然佢做左我head唔係好耐..但係佢教左我好多野
f4 既人都唔想做...我都有小小唔想做..算啦..
做唔做都係一樣...都係學生..
我呀head係女仔...上兩年都係女仔..- -
我個組個個都係女仔...好小小男仔..6個都冇呀>3<
不過佢地對我好好..好開心..做領袖生都好架.
識左好多人..仲可以識女仔time^^
我fd佢唔做既話..我就唔做....
因為係佢叫我做>3<
真係好多謝佢呀
佢真係一個好朋友..
我冇錢既時候..佢借我- -
一個好知己
|