嘩...好耐冇上啦
諗唔到有咩打.3.
考試都考死人呀
今日...我可以打機啦.3.
送比大家既歌係羅志祥&楊丞琳-In Your Eyes
仲有羅志祥-愛的主場秀MV
超型...大家一定要睇呀
羅生門專輯出左啦..
我一定會買..哈哈