halo,halo^v^ 好耐冇見.... 好耐冇寫blog同睇人日記-_-
升左上A班上堂開心嗎?得你睇唔緊la xp 物理堂高佬帶明狂搞"gag"ar >.< 超正~_~ 水運啱啱完左... 兩銅一銀=3= 不過都好過冇^v^ 嗰日好多人喺更衣室打機...包括我xp 連nds玩mario... 10月你得閒嗎?
揾你打羽毛球ar =]