之前太多嘢發生左...冇打blog~
星期六...傷心嘢...唔提喇~
星期日成日喺屋企''牛''....= =''玩msn講左d大佬知道之後真係會斬我嘅嘢~
今日...PTH去MMLC同穆虧布虧加閒談...傾傾下阿橙粒6k d嘢(音,用我嘅頻道嚟讀!!!)...之後佢講左句...
其實佢都幾靚嘅...我聽完差d滴汗~
今日總結:阿橙有競敵呀!!!
不過大丈夫!!!問題無!!!