↓↑↓→←↑~↑↓↑→←↓???
尋晚比師姐捉左去考二品...
喺毫冇準備下去左香港仔...
高麗又唔記得點操...用拳頭又打唔爆塊板...好采最後打爆左...(包括我隻手...TvT)
尋日好樣衰呀...TvT
肯定肥佬TvT...隻手...爆江...好痛呀!!!!!