e排佢有d唔開心...but佢返到屋企就冇嘢-,-
砌模型~要油枝180mm炮油得靚靚仔仔xpp
今日Dr.kwok出手喇!!!生物堂做[開心]手術xd 比sasa話切得靚^^多謝=]
中文堂打psp^0^
家樂好型呀XDD
唔知你仲有冇睇e個blog呢???