halo^^
好耐冇見=]
之前好多嘢發生左事...講都講唔哂XD
今朝一早去左長洲拜山...
坐船嗰時打機with表弟xp
拜完山就喺hkj落船
之後去左田灣打機...
差唔多9點返屋企
四月喇~好想去睇櫻花^0^