今日ok開心la^^
PE考水試有70分...ok咁la
...今日放學嗰時篙哥食完piza之後即閃-,-名副其實[趙完篙]xD
高老師係咁攪爛gag XD
好似有野漏左...oh~相..冇bo~未得..遲d補返la=]
6號仔=]