halohalo~
今日係端午節bo~
大家有咩節目呀???
我就.....留係屋企-,-
見係billy仔哥生日~𠲖..係bo~
billy仔哥生日快樂
就話你聽la^^6號仔咪係........人一個lo xDD
6號仔=]