| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 1 月 9 日 星期三  |
| 西史就完啦!! |
分類: 生活記事 |
仲差2頁就ko lu~
今日1p.m.食完飯之後到7p.m.都冇睇過tv,
成日悶左係home,電話+電腦+背書咁就一日,
離考完試仲有2日,
聽日應該有時間出去元朗既~
聽日考一科,10點就放人。正!!
|
2008 年 1 月 8 日 星期二  |
差d掛住世史唔記得打tim~  |
分類: 生活記事 |
世史今日重溫左「三面紅旗」,一陣就睇埋文革,
希望背得晒先訓。
今日做d地理都ok,聽日就會計了,要加油!!
今日阿緩又打黎= ='傾得多搞到冇咩話題好傾,
星期6"可能"悶d. . . . . .
今個星期考完試就又要開始補返課,
想'抖抖'都唔得tim~又要放11點3。 |
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
| S&T冇咩考到書!! |
分類: 生活記事 |
琴日用左幾個鐘睇本S&T,點知書既野出得唔係好多,
跟著係訓之前重背返左南京政府既措施同影響。
今日食完飯就去左去買褲,
睇左好幾間野都係搵唔到岩心水既外套~
之後就返左home溫地理同英文,+埋電話粥一齊=v='
一陣背埋土改就訓lu,
考試既日子真係悶,日復日 |
2008 年 1 月 6 日 星期日  |
| 都係冇時間背西史 |
分類: 生活記事 |
今日溫左S&T同中文,其它時間同表妹煲電話粥,
整到冇咩時間背西史,
仲有4日,只好每日溫完書就背dd西史,唔係就搞唔掂,
再唔合格就要留堂= ='
聽日只係溫地理,但要去睇有咩褲買,多d時間背西史就好。
今年有純商讀就正,冇西史唔知慳返幾多時間。 |
2008 年 1 月 5 日 星期六  |
| 冇溫到書=3=' |
分類: 生活記事 |
點知阿媽今日休息,陪佢去左上水,咩都冇溫。
好彩我都有買到新鞋做戰利品= =v 呵呵~
行左幾個鐘,好悶!!好攰!!
e家真係擔心背唔徹世史,聽日仲要剪髮,
頭髮咁長都冇俾人捉,仲唔剪就死得=='唔係好快就輪到我。
|
2008 年 1 月 4 日 星期五  |
| 放下工作,放鬆自己 |
分類: 生活記事 |
今日d數唔係幾夠時間做tim~
考試放半日係好,不過就好辛苦日日對住d書,
今日星期5可以休一休,聽日開始溫。
e家有時間係張床度訓係度諗野,咩都唔做,
突然覺得好開心同幸福。有多d時間俾我咁做就好!!

|
2008 年 1 月 3 日 星期四  |
2008-01-03  |
分類: 生活記事 |
第一日考試就考晒d作文,
聽日就全日考數學,不過都幾開心,唔洗夾其他科。
數學溫溫下訓著左 , 訓到食飯先知醒,
唔知係咪睡姿不良,整到後尾枕痛痛地,食左飯就好返d= ='
星期六.日會仲慘,勁背世史,唔洗溫其他。
細個個陣我好中意睇架@.@ ↓ ↓ ↓(此時此該,才覺童真的可貴。)

|
2008 年 1 月 2 日 星期三  |
| 08年第一日返學。 好悶" |
分類: 生活記事 |
今日一起身就超...超..超.凍
放假又唔見佢咁凍,整到冇咩聖誕feel。
估唔到第一日返學同之前一樣,又好快咁過左一日。
聽日仲要考試...唉~隻手咁凍,仲要作文真攞命。
一陣英文作文格式背死我,又有電視的誘惑,好難集中咁溫= =
都係趁e家去背左佢先,遲d一定背唔到。 |
2008 年 1 月 1 日 星期二  |
去左睇戲  |
分類: 生活記事 |
同fd去左大快活食野,差d食過鐘......
睇之前仲以為隻變種異形好勁,打得好激tim~
點知出場出得少,好似仲廢過d細既=.=
不過驚嚇鏡頭比第一集多(但係都係覺得唔夠多),
第2集唔去戲院睇,冇左d聲都一般ok,少少悶!!
不過我都會十卜佢。
最後異形同鐵血戰士都俾人類用導彈炸死左,連埋個城同d人,真慘......
最慘都係鐵血戰士咁就死左...... (佢好似係長老嚟)。
之後就返左home,對住電腦,趕埋d hw。= =
|
| 趕得徹倒數前開新blog |
分類: 生活記事 |
今年d人個個好乖咁係 home溫書- -(難得31號都唔出==,仲要溫書)
整到冇咩人出黎,局住係home對著tv倒數...
5.4.3.2.1倒數完畢,咁就完左= =(最無聊的一晚)
msn係咁同人講 Happy New year,(冇on既人等下年吧-3-')
d人好心就重新打過,冇心個d就直接copy= =
今日去睇08年既第一場電影----「異獸戰2」個幾日補課整到冇時間睇= =(祈待中......)
祝大家..☆Happy New year★ ▇▆▅▃▄▄▃▅▆▇ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|