F_oReVe_R ''不滅*人生。]] ↘_>__<_↙
安逸人生.. §
§只因*!~
出於平淡 ..§
F_oReVe_R
暱稱: F_oReVe_R
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
歷奇 27/12/2009
「義工達人」 19/12 /...
11月28日「迪士尼雪亮...
WIN左「迪士尼雪亮聖誕...
2009-11-20
文章分類
全部 (100)
生活記事 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 33
今日人氣: 0
累積人氣: 974
站內搜尋
2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


西史就完啦!! 分類: 生活記事

仲差2頁就ko lu~

今日1p.m.食完飯之後到7p.m.都冇睇過tv,

成日悶左係home,電話+電腦+背書咁就一日,

離考完試仲有2日,

聽日應該有時間出去元朗既~

聽日考一科,10點就放人。正!!



2008 年 1 月 8 日  星期二   晴天


差d掛住世史唔記得打tim~ 驚訝 分類: 生活記事

 世史今日重溫左「三面紅旗」,一陣就睇埋文革,

希望背得晒先訓。

今日做d地理都ok,聽日就會計了,要加油!!

今日阿緩又打黎= ='傾得多搞到冇咩話題好傾,

星期6"可能"悶d. . . . . .

今個星期考完試就又要開始補返課,

想'抖抖'都唔得tim~又要放11點3。



2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天


S&T冇咩考到書!! 分類: 生活記事

 琴日用左幾個鐘睇本S&T,點知書既野出得唔係好多,

跟著係訓之前重背返左南京政府既措施同影響。

今日食完飯就去左去買褲,

睇左好幾間野都係搵唔到岩心水既外套~

之後就返左home溫地理同英文,+埋電話粥一齊=v='

一陣背埋土改就訓lu,

考試既日子真係悶,日復日



2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


都係冇時間背西史 分類: 生活記事

 今日溫左S&T同中文,其它時間同表妹煲電話粥,

整到冇咩時間背西史,

仲有4日,只好每日溫完書就背dd西史,唔係就搞唔掂,

再唔合格就要留堂= ='

聽日只係溫地理,但要去睇有咩褲買,多d時間背西史就好。

今年有純商讀就正,冇西史唔知慳返幾多時間。



2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天


冇溫到書=3=' 分類: 生活記事

點知阿媽今日休息,陪佢去左上水,咩都冇溫。

好彩我都有買到新鞋做戰利品= =v 呵呵~

行左幾個鐘,好悶!!好攰!!

e家真係擔心背唔徹世史,聽日仲要剪髮,

頭髮咁長都冇俾人捉,仲唔剪就死得=='唔係好快就輪到我。

 



2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


放下工作,放鬆自己 分類: 生活記事

 今日d數唔係幾夠時間做tim~

考試放半日係好,不過就好辛苦日日對住d書,

今日星期5可以休一休,聽日開始溫。

e家有時間係張床度訓係度諗野,咩都唔做,

突然覺得好開心同幸福。有多d時間俾我咁做就好!!



2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天


2008-01-03 驚訝 分類: 生活記事

第一日考試就考晒d作文,

聽日就全日考數學,不過都幾開心,唔洗夾其他科。

數學溫溫下訓著左 ,訓到食飯先知醒,

唔知係咪睡姿不良,整到後尾枕痛痛地,食左飯就好返d= ='

星期六.日會仲慘,勁背世史,唔洗溫其他。

 

細個個陣我好中意睇架@.@ ↓ ↓  ↓(此時此該,才覺童真的可貴。) 

 

勇者王



2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天


08年第一日返學。 好悶" 分類: 生活記事

今日一起身就超...超..超.凍凍

放假又唔見佢咁凍,整到冇咩聖誕feel。

估唔到第一日返學同之前一樣,又好快咁過左一日。

聽日仲要考試...唉~隻手咁凍,仲要作文真攞命。

一陣英文作文格式背死我,又有電視的誘惑,好難集中咁溫= =

都係趁e家去背左佢先,遲d一定背唔到。



2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


去左睇戲 開心 分類: 生活記事

同fd去左大快活食野,差d食過鐘......

睇之前仲以為隻變種異形好勁,打得好激tim~

點知出場出得少,好似仲廢過d細既=.=

不過驚嚇鏡頭比第一集多(但係都係覺得唔夠多),

第2集唔去戲院睇,冇左d聲都一般ok,少少悶!!

不過我都會十卜佢。

最後異形同鐵血戰士都俾人類用導彈炸死左,連埋個城同d人,真慘......

最慘都係鐵血戰士咁就死左......(佢好似係長老嚟)。

之後就返左home,對住電腦,趕埋d hw。= =

 

 



趕得徹倒數前開新blog 分類: 生活記事

今年d人個個好乖咁係 home溫書- -(難得31號都唔出==,仲要溫書)

整到冇咩人出黎,局住係home對著tv倒數...

 5.4.3.2.1倒數完畢,咁就完左= =(最無聊的一晚)

msn係咁同人講 Happy New year,(冇on既人等下年吧-3-')

d人好心就重新打過,冇心個d就直接copy= =

今日去睇08年既第一場電影----「異獸戰2」個幾日補課整到冇時間睇= =(祈待中......)

祝大家..☆Happy New year★ ▇▆▅▃▄▄▃▅▆▇