| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 20 日 星期四  |
| -.- |
分類: 未分類 |
8.20
杰 生日-_-
生日快樂-.-
晏就去觀塘唱k
唱完就去行APM
跟住搭MTR去九龍灣諗住去咩加BOX
去到德福廢事等專巴
就去搭的士
上左車,開埋車
我地話去咩加BOX
條友好大聲系到吠.
果到有專巴坐架麻.
又吾洗錢.
爆左幾个粗.
又好大力咁打个盤(用黎轉果个)
我地當堂呆晒.
吾出聲..
我心諗 : ( 痴線架 ? 我有錢喜歡搭的士如何? 你吹咩 ? 我比錢你賺咋 . . . 嘈 嘈 嘈 )
不過我系正人君子黎-_-
諗下好啦-.-
去到咩加BOX
杰話去溜冰
我地淆-.-
所以都系無去溜.
周圍行下就番去.
我去左杰屋企打機-_-
打完番屋企.
完 -_-
NENE 你在那-_-?
我在找你咧. >3
|
| 發表時間:2009-08-21 01:49 AM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 143 | »
|
|