| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
| HaPPy |
分類: 未分類 |
2oo9-o7-29
晏就點幾鐘比Lin打黎嘈醒-.-
跟住2點左右KinG同Lin上左黎我屋企
KinG以練練他為名.3.Lin以抄功課為名
始終都系到用我既電腦-.-
4點左右Yat又上黎-_-
救命-_-
到左6點鐘-,-散場
我拿拿聲去TKL MTR同Geoff會合-.-
因為要去勁歌到錄影

哇哇哇
集合之後上專Bus去TVB

哇哇哇
門口阿.3.
入面吾比影相-_-s0淨系影出面
入面個冷氣凍到你.3.
不過我坐台前既第2排呢.3.
算啦-3-可以同台咁近
咩凍都吾記得晒
見到有邦邦(主持麻-_-)
鄭融*0*
薜凱琪.3.
側田-3-
小方-0-
農夫 v_v
LenKa -v-
死人麥浚龍(本人吾多Like佢)
有勁多NG片-_-
拍勁歌都要拍咁多鏡頭
d鏡頭成日蝦我地/3\
d鏡頭啤實晒 \口/
不過都同左LenKa;小方;側田;凱琪;融融揮左個手 .3.
小方同田田好好笑
哈哈哈-_-有幽默

走果到都好夜啦-3-
黑到咁 .3.
為左紀念呢次既經歷\3/
送我的美腳一對=3=

系個專Bus上層車頭到影
ya
番到去TKL MTR
求奇搵間野食野-3-
食完去搵Lin佢地-.-
唉-_-注定我太好人
幫佢地買埋野飲-.-
期間撞到好多人XD
|
| 發表時間:2009-07-30 06:58 AM [ 訪客留言(31) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 143 | »
|
|