| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 22 日 星期五  |
| .3. |
分類: 未分類 |
放學去康師傅屋企整果汁
我+黎妹+Lin+ka1琪
好飲-v-
夜晚去飲啤啤
有我+肥仔濤+Lin+麒哥+魚蛋+ka1琪
飲飲下
見到有火災-,-
好多警車來了
我地班友未夠歲飲啤啤
就啦啦聲走-_-
濤+魚蛋+ka1琪醉左-,-
麒送左濤番去
得番我+Lin+魚蛋+ka1 4丁友
佢兩個醉到吾肯走-,-
系公園仔到訓
幾經辛苦叫佢地行
去廁所
夜晚女廁恐怖w0w
我睇水-,-
去男廁 !__!
系後樓梯
ka1琪老母打黎
佢老母要報警
ka1琪講細個d野勁感動
我都覺得佢應該吾好番-v-
Lin無義氣既人走埋-,-
我同魚蛋+ka1琪去7仔買雪糕食
食完魚蛋又番龜
我送ka1琪番屋企-v- (反正我無帶鎖匙,番吾到屋企)
系彩明行去寶琳
我買埋Monday諗住系m記坐到天光
點知老豆打黎叫我番去-0-
萬歲-,-有龜番
又要系寶琳行番健明
行左8隻字
ka1
老豆吾鬧我 /__\
知我已長大了
|
| 發表時間:2009-05-23 02:04 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 143 | »
|
|