| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 3 日 星期三  |
| B班是地獄 |
分類: 未分類 |
B班系人地心目中
系屬於好叻好聰明既班別
好聰明既班別;;就會有好嚴格既Miss班主任
今日勁膠;;默5個英文生字 (吾識讀+吾識聽;;只識串)
錯3個...要改正每個30次....改到手軟
又要抄50次許SiR個罰抄;;我以後要記得帶書;
上中文堂要說話;;超驚
我隔離---mk;;洗人又洗本
罰抄我幫佢抄;;上堂又要幫佢按摩;;上堂又發夢
功課已經多到喊;;咁多野做;;囧
我入左個地獄班別;;願主打救我
|
| 發表時間:2008-12-03 06:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 143 | »
|
|