此日誌不是本人打的-_-
是由他的弟弟;即是我幫他打的-_-
我qz:CKL_v3v(大家可以來)
唉...?!
我部電腦壞左啦-.- 正系上到msn咋-_-
滑鼠郁吾到/_\
我也不知道何時先有新電腦/_\
吾知我咁耐冇上-.- 大家有冇掛住我呢-.-? 請大家留cm俾我-.-
是我親愛的弟弟幫的;-0