2006 年 5 月 17 日  星期三

 

今日系特別時間上課

1點幾就可以走喇..

唉..

有陣時都覺得打風吾系一件好事..

好煩囉.唉!

返到去..

換好衫..

又要出去喇..>3<”

因為今日要去睇新屋呀..嘻.

我期待左哩一日去耐喇..

上到去..雖然間屋吾算大

但系..

起碼我終於有一個屬於自己既房丫嘛..

希望可以快d搬屋啦

 [[*刊登時間*]]2006-05-17 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 



FallInLove16
暱稱: *MANDY〞
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出街,,
去街`
唉,,
又一個月嚕,,
無聊,,
文章分類
全部 (175)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BETA留言板"
KAMAN留言板"
KATHY留言板"
VINNIE留言板"
小印留言板"
小莊留言板"
啤梨留言板"
最近訪客
最近沒有訪客
生日計時`
日誌統計
文章總數: 175
留言總數: 16
今日人氣: 9
累積人氣: 4132
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed