你地係唔係有d問題牙??有問題就睇醫生la,,,,我覺得我地全校最曳係我地果班lo,,,呵,,,,英文堂又俾果個死老野(王sir)鬧q我喎,,,,數學堂果陣,,,又企曬係側面果度,,,癡撚線嫁,,企左成堂喎...累撚到死...= ="中文果個老太婆(馮主任),,成日x書喎∼癡線∼但我唔係佢做我中文老師....我地分大班細班..我係細班嫁...有7位係細班lu...haha∼>v<”數學果度老師...肥到死...今日鬧到我地..傻q左啦...-0-唉,,,